piątek, 27 maja 2011

nowy HB


oOooOOoo... tak oooOOOoO wygląda ;) nawet fajna nie?? ale taka troszkę kiczowata ;p
cena troszkę wygórowana (23 sd)
a jest ze sklepu "Evil Panda"


_______________________________
a co tam u Was ?? ;* bo u mnie w porządku...
poznałam taki świetny musical ( kolejny ;PpPp)
"taniec wampirów" -_-tytuł ;*
świetny jest, śmieszny, wzruszający  o miłości i nienawiści
Ahhh.... taki mroczny klimacik, Mrr ....


pozdrawiam i przesyłam buziaczki, a  już niedługo powrócę na dobre!
XOXO ema1771 ;*

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

no sukienka mi się podoba , gorzej z ceną ! ;)

Wiesz wariatka jesteś ! ;)
ja też kocham mroczne klimaty ! ;)

Gosia_19

Anonimowy pisze...

sukienka jest hm., taka właśnie z deka kiczowata ;)
Ja też jestem fanką mroku ;p
Powracaj do nas! :D
Kasiulla_98

I Walk Alone pisze...

musical? mam nadzieję że opowiesz :P