piątek, 3 czerwca 2011

Dobra i zała wiadomość...

Hej! :) Mam dla was dwie wiadomości jedną dobra i jedną złą, zacznę od dobrej. Mam na reszcie i neta w domu a zła jest taka że i tak nie będę pisać... Postanowiłam że odejdę ze stardoll'a ponieważ tak na prawdę to tylko strata czasu i pieniędzy, no bo wydajemy kasę na coś co tak na prawdę nie istnieje, no bo pomyślcie jak kupujecie doładowania do tylko na wirtualną gierkę i wirtualne ciuchy... I dlatego postanowiłam że zajmę się moim własnym życiem a nie wirtualnym. Mam nadzieję że redaktorki dadzą rade same pisać i że wy nadal będziecie czytać ich posty :) Oczywiście dziewczyny pewnie zmienią adres bloga i powiadomią was w następnym poście jak będzie się nazywał blog.
Życzę redaktorką powodzenia w pisaniu bloga
i oczywiście wszystkich pozdrawiam.
-Kasia

Ps. Od razu mówię że konta nie sprzedaje ani nie oddaje :P

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja tera t Szkoda , bez ciebie to nie to samo .

Ps.a nie wiecie kto dokończy konkurs na komentatora ? !.

pozdrawiam ;)
Gosia_19

Emi ;* pisze...

O mój boże! czemu?!?! bez ciebie nie będzie już tak fajnie...

I Walk Alone pisze...

buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu